Det närmar sig påsk

Innehåller annonslänkar från Hemtex
 
Hej på er finisar i dag har våren hittat tillbaks med strålande sol även om det var ett par minusgrader när barnen åkte till skolan. Gick ut och satte mig en stund på balkongen efter jag var klar med prov och inlämingsuppgift till skolan, så härligt och solen värmer verkligen ut efter husväggen där inte blåsten kommer åt. Love it!

Det är ju som sagt flyttkaos här men det slog mig att flyttlasset går under påskveckan så blir ju att pynta och göra påskfint helt klart. Har inte haft så mycket påskpynt tidigare men nu kommer jag inte kunna hålla mig för efter en seg vinter i pademins envisa grepp så behöver man ta varje tillfälle som går att piffa upp och få till vårkänslan och påsk för mig är = vår 😁 
Och vem blir inte glad av söta kaniner och färglade ägg och inredningsdetaljer? 

Är dock lite trött på de vanliga påskpyntet man hittar i mataffären som ser likadant ut överallt så i år ska jag inhandla lite nytt som kommer passa in så fint hos oss ute på landet. Vad brukar ni ha för pynt till påsk? 

Har satt ihop lite förslag från Hemtex som har massa fint både till påskriset eller dukningen till påskmiddagen. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett vardagspussel

Hej och välkommen till min blogg! Vem är jag? En ensamstående skild trebarnsmamma som har haft en minst sagt tuff resa med att få ihop vardagspusslet med allt vad det innebär. Genom åren har man samlat på sig en hel del erfarenheter och får ofta frågan hur jag orkat kämpa vidare i alla motgångar och bakslag. Så därför kom jag på idén att starta den här bloggen för att dela med mig om mina tips och erfarenheter. En blogg om hur man får ihop vardagspusslet med familjelivet, jobb och ekonomi. Jag hoppas ni kommer få lite inspiration och tips att ta med er i er vardag. Dela gärna med er av era egna tips och erfarenheter. Kram Veronica

RSS 2.0