En vecka kvar till flytt

Innehåller annonslänkar från Köketsfavoriter
 
F.R.E.D.A.G. igen vänner och nu är det bara några dagar kvar tills flytten. Om en vecka startar ett nytt kapittel för vår familj och både jag och barnen är så taggade. 

Flyttkaoset är total så det ska bli så skönt när vi är på plats med allt. Det är massor att rensa ut både hos mig och hos P. En del ska bytas ut helt mot nytt bland annat kaffekopparna som han har en salig blandning av och mina rosa gick tydligen inte hem hos honom haha. Så dom kommer åka ut i min loppistråd på Instagram (ni hittar den under mina höjdpunkter) Så vi har börjat kika runt på vad vi ska köpa nytt.  Frågan är vad man ska välja? Vad för typ av kopp föredrar ni?

Kaffekoppar eller muggar, stor eller liten? Med handtag eller utan, enfärgad eller mönstrad, ja det är frågan? Finns ju massor av modeller att välja mellan. Här är några från Köketsfavoriter.
 Jag gillar det rustika men enfägat och mönstrat är ju också snyggt. Ja jag har lite beslutsångest haha men detta är något P ska få vara med och välja ut tänkte jag. Är ju kul att välja ut saker gemensamt nu när vi ska slå ihop våra familjer eller hur?! 

Nu väntar en fullspäckad helg med att röja och göra plats i huset så att mina saker ska kunna börja köras ut och packas upp. Vad har ni för planer för helgen? 

Kram V
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett vardagspussel

Hej och välkommen till min blogg! Vem är jag? En ensamstående skild trebarnsmamma som har haft en minst sagt tuff resa med att få ihop vardagspusslet med allt vad det innebär. Genom åren har man samlat på sig en hel del erfarenheter och får ofta frågan hur jag orkat kämpa vidare i alla motgångar och bakslag. Så därför kom jag på idén att starta den här bloggen för att dela med mig om mina tips och erfarenheter. En blogg om hur man får ihop vardagspusslet med familjelivet, jobb och ekonomi. Jag hoppas ni kommer få lite inspiration och tips att ta med er i er vardag. Dela gärna med er av era egna tips och erfarenheter. Kram Veronica

RSS 2.0